В Google Analytics 4 з’явився новий звіт – «Цільова сторінка». Цей звіт допоможе оцінити ефективність посадкових сторінок, з яких починається знайомство користувачів з сайтом.
До звіту можна потрапити, відкривши у боковому меню розділ «Життєвий цикл» — «Взаємодія».
У звіті відображаються наступні показники:
- Середній час взаємодії за сеанс;
- Конверсії;
- Нові користувачі;
- Перегляди;
- Загальний дохід.
Область дії параметрів звіту – на рівні сеансу. Якщо користувач потрапив на сайт з однієї сторінки, а через деякий час завітав до сайту з іншої сторінки, будуть відображатися дані щодо обох відвідувань.
У звіті можна налаштувати діапазон дат, обрати фільтри та додати порівняння. Користувачі у статусі редактора чи адміністратора мають змогу обирати, які параметрі та показники будуть відображатися у звіті. Також є змога змінити спосіб візуалізації. Більш докладна інформація з цього приводу представлена у Довідки.
У листопаді Google Analytics оновив розділ «Дані звіту». Раніше там можна було побачити лише дефолтні значення. Зараз спеціальні параметри та показники можна обирати в якості основних.
Джерело: ppc.world
Слідкуйте за нами