Google добавив у Analytics 4 новий звіт - "Цільова аудіторія"
GOOGLE Новини Сервіси / Інструменти Статьи

Google добавив у Analytics 4 новий звіт — «Цільова аудіторія»

В Google Analytics 4 з’явився новий звіт – «Цільова сторінка». Цей звіт допоможе оцінити ефективність посадкових сторінок, з яких починається знайомство користувачів з сайтом.

До звіту можна потрапити, відкривши у боковому меню розділ «Життєвий цикл» — «Взаємодія».

У звіті відображаються наступні показники:

  • Середній час взаємодії за сеанс;
  • Конверсії;
  • Нові користувачі;
  • Перегляди;
  • Загальний дохід.

Область дії параметрів звіту – на рівні сеансу.  Якщо користувач потрапив на сайт з однієї сторінки, а через деякий час завітав до сайту з іншої сторінки, будуть відображатися дані щодо обох відвідувань.

У звіті можна налаштувати діапазон дат, обрати фільтри та додати порівняння. Користувачі у статусі редактора чи адміністратора мають змогу обирати, які параметрі та показники будуть відображатися у звіті. Також є змога змінити спосіб візуалізації. Більш докладна інформація з цього приводу представлена у Довідки.

У листопаді Google Analytics оновив розділ «Дані звіту». Раніше там можна було побачити лише дефолтні значення. Зараз спеціальні параметри та показники можна обирати в якості основних.

Джерело: ppc.world

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі