GOOGLE SEO

Google: додавання alt-тексту до кнопок та логотипів не надає жодних переваг з боку SEO

У подкасті Search Off the Record співробітники Google обговорили, як прописувати alt-тексти для логотипів та кнопок, які по суті також є зображеннями.

Зі слів Джона Мюлера, додавання alt-тексту до кнопок не надає жодних переваг з боку SEO, тому що користувачі, наприклад, не будуть шукати зображення кнопки «Оформити замовлення». Прописувати alt для кнопок та логотипів можна тільки для підвищення рівня доступності.

Створюючи alt для зображення важливо розуміти, що краще відобразити у тексті – те, що це логотип чи опис того, що зображено на логотипі. Відповідь на це питання залежить від того, що власник сайту бажає донести до своєї аудиторії. Наприклад, якщо по клику на логотип користувач може потрапити на головну сторінку сайту, буде корисним повідомити про те, що логотип є посиланням на домашню сторінку сайту.

Джерело: Search Engine Journal

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі