У магазині застосунків Google Play з’явились рекламні пошукові підказки. Про це оновлення розповіли експерти видання 9to5google.
Раніше у пошукових підказках можна було побачити тільки свої останні пошукові запити. Відтепер у полі пошуку застосунку Play Store версії 33.0.17-21 з’явилися іконки трьох застосунків, з якими користувач раніше не мав ніякої взаємодії.
У Google Play пояснюють, що так працює «функція органічного виявлення». Представлені у цьому блоці застосунки мають «масштабні оновлення, поточні події, чи пропозиції, які можуть зацікавити користувача».
«Це не платна реклама. Ми тестуємо цю функцію задля того, щоб користувач мав змогу знайти більш цікавий, корисний контент та підтримати нашу екосистему розробників», — уточнює Google.
Слідкуйте за нами