GOOGLE SEO Статьи

Google розширює рейтинги магазинів: функція вже доступна в нових країнах

Тепер клієнти в Індії, Австралії, Канаді та Великій Британії можуть залишати оцінки для магазинів через пошук Google.

Компанія Google оголосила про оновлення: функція рейтингів стане доступною за межами США. Користувачі чотирьох країн таких, як Індія, Австралія, Велика Британія та Канада зможуть використовувати цю систему для пошуку найкращих магазинів, які вже отримали відгук від інших покупців.

Що таке рейтинги магазинів?

Якщо ви шукаєте магазин з відмінною репутацією та чудовим сервісом, то рейтинги магазинів – ідеальний інструмент для швидкого пошуку таких місць. Вони допомагають прийняти зважене рішення, спираючись на досвід інших клієнтів, і це значно полегшує процес вибору магазину. Це не лише зручно для самих користувачів – рейтинги також залучають нових покупців до компаній, що впливає на збільшення відвідуваності їхніх сайтів і підвищує ефективність рекламних кампаній. 

Як працюють рейтинги?

Тепер рейтинги магазинів будуть відображатися прямо у результатах пошуку Google Shopping. Ви шукаєте товар або магазин, і разом з результатами одразу можете побачити рейтинг продукту чи магазину. Клікнувши на нього, ви можете отримати всю необхідну інформацію: відгуки покупців, умови доставки, політику повернення та інші важливі деталі.

Куди зникли “рейтинги продавців”?

Рейтинги продавців мали популярність в минулому, але Google вирішив замінити їх новою та вдосконаленою системою – рейтингами магазинів. Такі зміни спрямовані на покращення досвіду користувачів, адже нова система дозволяє дізнатися більш об’єктивну та детальну інформацію про магазини.

Як це виглядає візуально?

На екрані рейтинги магазинів виглядають доволі просто і зрозуміло:

GIF-анімація показує роботу цієї функції в користуванні:

Як підключити рейтинг магазину?

Якщо ви продавець з Індії, Австралії, Канади або Великої Британії і ще не підключили рейтинг для свого магазину, саме час звернути на це увагу. Google пропонує безкоштовну програму Google Customer Review, яка дозволяє збирати відгуки від ваших клієнтів. Крім того, ви можете використовувати незалежні платформи для отримання відгуків. І, якщо ви вже долучилися до цих ініціатив, ваш рейтинг, ймовірно, вже відображається у пошукових результатах.

Як це вплине на ваш бізнес?

Покращення видимості вашого бізнесу у пошуку Google – це можливість, яку не слід ігнорувати. Магазини, у яких підключена функція рейтингу викликають більшу довіру у клієнтів, що впливає на збільшення продажів і доходу.

Чому це так важливо?

Рейтинги магазинів є важливим інструментом для розвитку вашого бізнесу. Коли ваш рейтинг стає видимим для потенційних клієнтів, то вони з більшою ймовірністю будуть довіряти вашому магазину. Саме ця довіра призводить до зростання обсягу продажів, а також зміцнює вашу конкурентоспроможність на ринку. 

Джерело: Searchengineland

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статті
Підписатися
На
guest
0 Коментарі
Старі
Нові Популярні
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі