Google оновив інтерфейс мобільної пошукової видачі. Відтепер кожний результат простіше ідентифікувати при скролінгу сторінки. Фавікон став більшим, а для назви сайту виділено два рядки.
У блозі Search Central пояснюють: Google спирається на декілька джерел при визначенні назви сайту, яка буде зображатися у результатах пошуку. За допомогою структурованих даних вебмайстри можуть самостійно призначити переважну назву для сайту. Надалі Google буде розцінювати цю назву як пріоритетну. У документації детально описано, як це можна зробити.
Фахівці також радять переглянути вимоги до фавіконів та перевірити свої значки на відповідність.
Зміни також торкнулися кнопки «Спонсорство» — її виділили чорним жирним шрифтом.
Новий дизайн вже з’явився в англійській, французькій, японській та німецькій версіях Google. Для більшої кількості мов він стане доступним вже у найближчі кілька місяців.
Стежте за нами