Google змінив інтерфейс видачі результатів пошуку на мобільних пристроях
GOOGLE MOBILE SEO Новини

Google змінив інтерфейс видачі результатів пошуку на мобільних пристроях

Google оновив інтерфейс мобільної пошукової видачі. Відтепер кожний результат простіше ідентифікувати при скролінгу сторінки. Фавікон став більшим, а для назви сайту виділено два рядки.

У блозі Search Central пояснюють: Google спирається на декілька джерел при визначенні назви сайту, яка буде зображатися у результатах пошуку. За допомогою структурованих даних вебмайстри можуть самостійно призначити переважну назву для сайту. Надалі Google буде розцінювати цю назву як пріоритетну. У документації детально описано, як це можна зробити.

Фахівці також радять переглянути вимоги до фавіконів та перевірити свої значки на відповідність.

Зміни також торкнулися кнопки «Спонсорство» — її виділили чорним жирним шрифтом.

Новий дизайн вже з’явився в англійській, французькій, японській та німецькій версіях Google. Для більшої кількості мов він стане доступним вже у найближчі кілька місяців.

Стежте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі