Покази реклами в інших застосунках в Google Play зараховуються як відвідування сторінки застосунку
GOOGLE Новини

Покази реклами в інших застосунках в Google Play зараховуються як відвідування сторінки застосунку

З 10 листопада цього року, як анонсував Google Play, трафік з Google Ads перестав бути включеним в Search чи Explore канали консолі.

Але з цього ж дня для застосунків, у яких запущено Google Ads, різко зросли перегляди та встановлення зі сторінки в Third-Party referral.

Причина полягає у тому, що наразі у Google Play рекламні покази застосунку всередині інших застосунків прирівнюються до відвідування сторінки застосунку (Store listing visitors).

Приклад 1
Приклад 2

Тому зараз можна побачити:

  • Завищені результати трафіку в Third-party referral;
  • Спад Explore трафіку (реклама звідти тепер в Third-party referral);
  • Різку зміну конверсії.

Джерело: Nadir Garouche

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі