Google змінить у пошуку позначку «Реклама» на «Спонсорство». Тег над URL-адресою також чекають зміни. Раніше він зображався поряд із посиланням, а тепер з’явиться в окремому рядку.
Спочатку це оновлення торкнеться мобільних пристроїв. Пізніше Google планує запустити тестування оновлення на настільних комп’ютерах. Точна дата цих подій поки що невідома.
«Новий тег і місце його розташування цілком відповідають високим стандартам компанії. Як і раніше, можна буде відрізнити платний рекламний контент від результатів пошуку», — заявляє Google.
Але цих змін все ж таки може буди недостатньо для того, щоб користувач міг чітко відокремити рекламний блок від результатів пошуку. Якщо подивитись на приклади в цій статті, стане зрозуміло, чим відрізняється тег «Реклама» від тегу «Спонсорство». Однак при щоденному використані та перегляді тисяч результатів пошуку цю різницю буде вже не так легко помітити.
Представниця Google з рекламних продуктів Джіні Мартін багато разів публікувала у Twitter візуальний контент щодо змін у маркуванні реклами, які відбувались протягом багатьох років. Цей твіт фіксує зміни лише до 2019 року, але й на ньому можна побачити, як поступово стираються межі між рекламою та результатами пошуку.
У 2020 році Google презентував оновлений тег «Реклама», який було виділено жирним шрифтом. Вже тоді багато користувачів розгледіли у новому дизайні темні патерни, які спонукають людей до дій, зазвичай для них не характерних. Для відокремлення рекламного контенту від звичайного, доводилось напружувати зір.
Для того, щоб зробити якісь зміни у цьому напрямку, компанії знадобилося два роки. У другому кварталі 2022 року прибуток Google, зароблений лише на рекламі, склав 56,3 мільярда доларів. Тобто рекламний бізнес є основним джерелом доходу компанії й керівництво Google не збирається це змінювати.
Заплановане оновлення торкнеться також і назви сайтів. Відтепер не лише URL-адреса, а й назва сайту буде зображатись у результатах пошуку.
Значки сайтів також стануть помітнішими. За думкою компанії, це надасть можливість легше впізнавати знайомі логотипи. Ці зміни також торкнуться і спонсорських результатів.
«Понад рік ми проводили тестування користувачів по безлічі різних параметрів та з використанням багатьох методик. Ми вивчали розуміння і реакцію користувачів, якість і ефективність рекламодавця, а також загальний вплив на пошук. Ці дослідження було проведено з метою переконання у тому, що користувачі можуть визначити джерело своїх пошукових результатів, а платний контент чітко позначений і його можна відрізнити від інших результатів пошуку Google. За результатами цього тестування ми вирішили внести зміни у зовнішній вигляд пошукових оголошень та їх маркування» — йдеться у заяві компанії.
Источник: TechCrunch
Слежте за нами