Реклама в Google пошуку буде позначатися тегом "Спонсорство", розміщенним над URL-адресою сайту
GOOGLE PPC SEO

Реклама в Google пошуку буде позначатись тегом «Спонсорство», розміщеним над URL-адресою сайту

Google змінить у пошуку позначку «Реклама» на «Спонсорство». Тег над URL-адресою також чекають зміни. Раніше він зображався поряд із посиланням, а тепер з’явиться в окремому рядку.

Спочатку це оновлення торкнеться мобільних пристроїв. Пізніше Google планує запустити тестування оновлення на настільних комп’ютерах. Точна дата цих подій поки що невідома.

«Новий тег і місце його розташування цілком відповідають високим стандартам компанії. Як і раніше, можна буде відрізнити платний рекламний контент від результатів пошуку», — заявляє Google.

Але цих змін все ж таки може буди недостатньо для того, щоб користувач міг чітко відокремити рекламний блок від результатів пошуку. Якщо подивитись на приклади в цій статті, стане зрозуміло, чим відрізняється тег «Реклама» від тегу «Спонсорство». Однак при щоденному використані та перегляді тисяч результатів пошуку цю різницю буде вже не так легко помітити.

Старий формат реклами. Скріншот: TechCrunch
Новий формат реклами. Скріншот: TechCrunch

Представниця Google з рекламних продуктів Джіні Мартін багато разів публікувала у Twitter візуальний контент щодо змін у маркуванні реклами, які відбувались протягом багатьох років. Цей твіт фіксує зміни лише до 2019 року, але й на ньому можна побачити, як поступово стираються межі між рекламою та результатами пошуку.

У 2020 році Google презентував оновлений тег «Реклама», який було виділено жирним шрифтом. Вже тоді багато користувачів розгледіли у новому дизайні темні патерни, які спонукають людей до дій, зазвичай для них не характерних. Для відокремлення рекламного контенту від звичайного, доводилось напружувати зір.

Для того, щоб зробити якісь зміни у цьому напрямку, компанії знадобилося два роки. У другому кварталі 2022 року прибуток Google, зароблений лише на рекламі, склав 56,3 мільярда доларів. Тобто рекламний бізнес є основним джерелом доходу компанії й керівництво Google не збирається це змінювати.

Заплановане оновлення торкнеться також і назви сайтів. Відтепер не лише URL-адреса, а й назва сайту буде зображатись у результатах пошуку.

Значки сайтів також стануть помітнішими. За думкою компанії, це надасть можливість легше впізнавати знайомі логотипи. Ці зміни також торкнуться і спонсорських результатів.

«Понад рік ми проводили тестування користувачів по безлічі різних параметрів та з використанням багатьох методик. Ми вивчали розуміння і реакцію користувачів, якість і ефективність рекламодавця, а також загальний вплив на пошук. Ці дослідження було проведено з метою переконання у тому, що користувачі можуть визначити джерело своїх пошукових результатів, а платний контент чітко позначений і його можна відрізнити від інших результатів пошуку Google. За результатами цього тестування ми вирішили внести зміни у зовнішній вигляд пошукових оголошень та їх маркування» — йдеться у заяві компанії.

Источник: TechCrunch

Слежте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі