25 жовтня у розробників з’явилась можливість рекламувати свої застосунки на сторінках інших застосунків в App Store. Для цього потрібно розмістити їх значок у розділі «Вам також може сподобатися» через новий плейсмент Product Pages. Таке рішення викликало обурення у деяких розробників, тому що іноді реклама була зовсім недоречною.
У соцмережу Twitter користувачі виклали велику кількість скриншотів, демонструючи недоречні рекомендації азартних ігор. Наприклад, реклама азартних ігор потрапила у рекомендації до застосунків, які пропонують лікування ігрової залежності, а поряд з дитячими іграми з’явилися ставки на спорт.
Нерідко у рекомендаціях до Apple Books можна зустріти рекламу відеочату для дорослих. Користувачам програм для покращення нинішніх особистих відносин пропонують рекламу застосунків для знайомств.
Реагуючи на критику з боку користувачів та розробників, компанія Apple вирішила «призупинити рекламу, пов’язану з азартними іграми та кількома іншими категоріями, на сторінках продуктів App Store». Про це повідомив офіційний представник Apple Тревор Кінкейд.
За відомостями MacRumors, Apple не уточнила, скільки часу діятиме це обмеження та чи будуть внесені коригування до правил розміщення реклами у рекомендаціях. Так само немає ніякої ясності щодо того, які застосунки потрапили в «інші категорії».
У правилах Apple для реклами в App Store застосунки, пов’язані з азартними іграми, алкоголем, знайомствами, фармацевтичною та медичною промисловістю, вказуються як «обмежені». Показ реклами таких застосунків обмежений певними правилами. Насамперед ці обмеження пов’язані з законодавством, а не з тим, що з точки зору Apple ці застосунки є потенційно шкідливими для користувачів. На сайті компанії є таке уточнення щодо застосунків азартних ігор: «заборонені або обмежені в деяких країнах та регіонах».
Дії, які здійснить Apple у цій ситуації, можуть суттєво вплинути на майбутнє компанії. Як відомо зі звітів компанії, вона планує надалі просувати рекламу за межами App Store. Рекламні оголошення планується додати у «Карти», «Подкасти» та «Книги». Якщо не буде введено ніяких меж стосовно просування реклами, то користувач, який шукає спеціалізований заклад для лікування ігрової залежності, може з легкістю зіткнутися з рекламою казино.
Наразі ця проблема є актуальною і для інших компаній, у яких Apple може перейняти досвід. Наприклад, Google дозволяє обмежити кількість оголошень на потенційно делікатні теми (такі як алкоголь, азартні ігри, знайомства, вагітність та втрата ваги).
Apple позиціює свій App Store як безпечне місце для отримання програмного забезпечення телефону. Та чи будуть прихильники Apple і надалі погоджуватися з цим ствердженням, якщо компанія щоразу буде показувати їм більше реклами у своїх застосунках?
Джерело: The Verge
Слідкуйте за нами