Статьи

SEO-аудит: можливості технології

SEO-аудит, який також називають пошуковим аудитом, проводиться з метою виявлення проблем, які впливають на ефективність пошуку сторінок того чи іншого сайту. У процесі пошукового аудиту виконується перевірка результатів зовнішньої та внутрішньої оптимізації веб-ресурсів щодо відповідності характеристик сайту вимогам пошукових систем.

Пошуковий аудит – складний процес, що вимагає застосування спеціальних інструментів та технологій. Якщо власників сайтів цікавить експертне SEO-просування з гарантовано позитивним результатом, слід звертатися до перевірених виконавців. Компанія Seomarket успішно працює на ринку SEO-просування України понад 15 років і за цей час встигла зарекомендувати себе як надійного партнера.

Навіщо проводиться SEO-аудит

Оптимізація сайту є складним процесом, що містить декілька етапів і потребує використання спеціальних інструментів. Обов’язковою умовою результативності SEO є наявність точних даних про різні аспекти діяльності сайту. Контент-маркетинг сайту, як і інші технології просування, буде ефективним лише за умови наявності достовірної інформації про веб-ресурс.

Проведення SEO-аудиту дозволяє дізнатися про такі недоліки ресурсу:

  • Технічні проблеми. Послуги SEO-аудиту можна замовити для формування додаткових файлів, налаштування перелінкування та додаткових правок, оптимізації швидкості сайту тощо.
  • SEO-проблеми на сторінках сайту та зі структурою сайту загалом. Веб-аналітика, що є етапом SEO-аудиту, допоможе виявити проблеми та можливості щодо їх вирішення.
  • Проблеми із контентом. Покращення ранжування сайту неможливе без постійного оновлення та оптимізації контенту.

За результатами SEO-аудиту фахівці отримують можливість оптимізувати сайт для мобільних пристроїв та забезпечити його адекватне функціонування. Стратегії SEO-аудиту мають відповідати специфіці сайту та планам власника щодо просування ресурсу у майбутньому.

SEO-аудит та аналіз конкурентів

Однією з причин проведення SEO-аудиту є можливість визначити з урахуванням актуальних даних стан ринку загалом і становище конкурентів. Пошуковий маркетинг, використовуваний для підвищення видимості сайтів у Google, передбачає аналіз цільових сторінок конкурентів і пошукових запитів їх сайтів. За результатами SEO-аудиту фахівці також формують рекомендації щодо роботи з контентом (за критеріями вимог, обсягу, типу тощо).

Конкурентний аналіз за умови проведення кваліфікованими фахівцями дозволяє безпомилково підібрати найбільш ефективні інструменти та технології. Власник сайту отримує інформацію про переваги основних конкурентів у видачі Google та можливість підвищити конкурентоспроможність свого ресурсу.

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі