Google Ads перевіряє можливості штучного інтелекту у створенні заголовків та тексту об’яв. Деяким користувачам пропонується скористатися допомогою від Google’s AI при складанні рекламної об’яви.
Під час створення адаптивної пошукової об’яви з’являється напис: «Штучний інтелект Google може допомогти вам створити рекламу». Поряд з надписом є позначка BETA та наступний текст: «Google може пропонувати заголовки та текст об’яв на основі інформації про ваш бізнес». Задля цього користувачу потрібно описати у декількох реченнях пропоновані їм послуги чи товари та вказати їх унікальні властивості.
Представник Google Ads Джинні Марвін підтвердила інформацію щодо проведення експерименту та зазначила, що мова йде не про Google Bard.
Джерело: ppc.world
Слідкуйте за нами