Data.ai опублікувала звіт State of App Revenue 2023, я кому йдеться про обсяг реклами та покупок у мобільних застосунках.
Нижче наведено основні тези цього звіту.
- На мобільну рекламу у 2022 році було витрачено близько 336 млрд доларів. 65% відсотків цієї суми (220 млрд доларів) припало на неігрові застосунки. Приблизно половина всіх рекламних витрат було спрямовано на власні та керовані рекламні платформи провідних соціальних мереж та стрімінгових відеозастосунків.
- Проте, без урахування цих рекламних гігантів, 70% витрат на мобільну рекламу припало на ігри. Геймінгові жанри, включаючи гіперказуальні й головоломки, спираються для монетизації своїх застосунків на популярні мережі, такі як AppLovin і Vungle.
- У 2022 році споживачі витратили $167 млрд на мобільні застосунки. Половину цих коштів було витрачено на платформі iOS. На Google Play припала частка у розмірі 27%. Залишок у розмірі 23% прийшовся на покупки у сторонніх магазинах у Китаї, де немає доступу до Google Play,
- Майже дві третини доходів магазинів застосунків були отримані від мобільних ігор. Разові покупки у магазинах забезпечили основний дохід у розмірі 98%. 71% доходу неігрових застосунків забезпечило придбання підписок.
- Провідні мобільні застосунки використовують змішані стратегії монетизації. Більша частина цих застосунків монетизує свою діяльність за допомогою реклами та покупок всередині застосунку.
- Якщо не враховувати провідні соціальні мережі та програми для потокового відео, одним із найуспішніших у мобільній рекламі видавцем додатків є Voodoo. У 2022 році лідер ринку гіперказуальних застосунків отримав найбільший дохід від реклами у США на шістьох рекламних платформах. Однак навіть таким експертам у сфері мобільної реклами довелось адаптувати свій підхід через нещодавно прийняте на рекламному ринку положення про конфіденційність. Компанія почала отримувати більше доходу від покупок всередині застосунків в іграх Mob Control та Collect Em All. В Mob Control користувачі мають можливість видаляти рекламу, отримувати сезонний пропуск, монети та нагороди.
- Найбільша частина доходів від мобільної реклами припадає на США, на другому місці Азія, на третьому – Європа.
- У 1 кварталі 2023 року майже 30% витрат на IAP на iOS приходились на підписки. У 1 кварталі 2022 року цей показник дорівнював 27.6%. Завдяки моделі підписки вдалося показати, що користувачі готові витрачати кошти не тільки на мобільні ігри. Підписки приносять 70% доходів від покупок in-app для неігрових застосунків.
- У неігрових застосунках помітно збільшується частка доходів, які отримуються від внутрішніх покупок (IAP) у середньому ціновому діапазоні від 10 до 100 доларів. Покупки у цьому ціновому діапазоні складають понад 70% доходу IAP у неігрових застосунках у США. Ці покупки у застосунках відображають лише 42% витрат у мобільних іграх. Майже половина всіх доходів від IAP у галузі ігор в США припадає на покупки, вартість яких менше ніж 10 доларів. Однак значна частка доходів все ще надходить від IAP з найвищою ціною – понад 100 доларів.
Слідкуйте за нами