Google розповів про алгоритми оцінки якості контенту
GOOGLE SEO

Google розповів про алгоритми оцінки якості контенту

Google періодично оновлює свої алгоритми та заявляє про боротьбу з неякісним контентом. Елізабет Такер (директор з управління продуктами Google) розповіла в подкасті «Search Off The Record», яким чином це може впливати на результати пошуку.

Google користується наступними методами оцінки якості пошуку:

  1. Опитування користувачів;
  2. Оцінки експертів;
  3. Аналіз поведінки користувачів під час пошуку.

Такер пояснила, що Google часто залучає спеціальних оцінювачів для перевірки результатів пошуку за різними запитами. Вони оцінюють, наскільки результати відповідають темі і є корисними. Крім цього, Google аналізує, як користувачі поводять себе під час пошуку, щоб зрозуміти, чи знайшли вони потрібну інформацію.

Чим краще стає якість результатів пошуку, тим складніші задачі доводиться обробляти пошуковій системі. Користувачі починають шукати більш специфічні речі. Це є приводом для Google постійно працювати над покращенням своїх алгоритмів.

Такер впевнена, що не всі важливі речі піддаються кількісним вимірам. Та й не всі з тих речей, які можна виміряти, є важливими. Тому Google використовує комплексний підхід, який враховує ще й думки живих людей.

Що важливо знати власникам сайтів і SEO-спеціалістам?

  • Google намагається пропонувати користувачам корисний контент. Тому є сенс сконцентруватись над створенням «розгорнутих» матеріалів для сайту, ніж написати багату кількість коротких статей. Наприклад, якщо ваш сайт присвячений кулінарії, додайте поради щодо вибору продуктів, варіанти заміни інгредієнтів і фотографії покрокової підготовки страв.
  • Люди часто звертаються до Google для пошуку відповідей на конкретні запитання. Зберіть запитання, які є найпоширенішими для вашої цільової аудиторії, та створить корисний контент з відповідями на ці запитання.
  • Не слід прагнути до швидкого зростання трафіку. Після оновлення сайту відвідуваність може спочатку зменшитися, але потім знову зросте. При аналізі показників важливо брати до уваги дані, які фіксувались протягом кількох місяців, а не кількох днів.
  • Окрім статистики відвідуваності, звертайте увагу на час, проведений користувачами на сторінці, і кількість переглянутих сторінок за сесію. Проводьте опитування серед користувачів, щоб зрозуміти, наскільки ваш контент є корисним.
  • Слідкуйте за новинами у вашій галузі й у сфері SEO. Поновлюйте старі статті, спробуйте нові формати контенту (відео, інфографіка). Якщо Google випускає оновлення алгоритму, вивчіть його і поміркуйте над тим, як ви можете покращити свій сайт.
  • Завжди враховуйте людський фактор. Штучний інтелект допомагає аналізувати дані, але ж за кожним пошуковим запитом стоїть жива людина зі своїми потребами. Комунікація з вашою аудиторією, розуміння її проблем та бажань допоможуть вам в створенні корисного та цікавого контенту.

Основна порада: ставте потреби користувачів на перше місце. Це допоможе вам завжди відповідати вимогам Google щодо покращення якості пошуку.

Подкаст з Елізабет Такер можна прослухати на YouTube-каналі Google Search Central.

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статті
Підписатися
На
guest
1 Коментар
Старі
Нові Популярні
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі
Олег
Олег
6 місяців назад