Site icon SEO Ukraine

Зростання витрат на рекламу Google триває в умовах впливу штучного інтелекту

Рекламні витрати на пошукові кампанії та торгову рекламу, а також поширення кампаній Performance Max залишаються стабільними. Поряд із цим, ціна за клік (CPC) також продовжує зростати, згідно з останніми даними звіту Tinuiti.

Загальна продуктивність

Рекламні витрати Google на пошук зросли на 11% за рік в третьому кварталі 2024 року, демонструючи стійкість, попри уповільнення підвищення вартості кліків та запуск нових функцій на основі штучного інтелекту.

Динаміка зростання

Торгова реклама

Конкурентне середовище

Тренди Performance Max (PMax)

Результативність кампаній

Вплив оглядів від Google AI

Чому це важливо?

Аналіз даних показує, що навіть якщо огляди Google зі штучним інтелектом на початку вплинули на ефективність реклами, рекламодавці адаптуються та знаходять способи підтримувати стабільне зростання – особливо завдяки торговим оголошенням і кампаніям Performance Max.

Основні висновки

Джерело: Searchengineland

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статті
Exit mobile version