Google оновить алгоритми пошуку задля протидії SEO та комерційному вмісту вебсайтів
GOOGLE SEO Новини

Google оновить алгоритми пошуку задля протидії SEO та комерційному вмісту вебсайтів

Google розпочне оновлення алгоритмів пошуку. Мета оновлення – надати користувачам можливість взаємодії з якіснішим контентом. Задля цього фахівці поліпшать систему ранжування результатів пошуку.

Велика кількість вебсторінок зі вмістом, оптимізованим для пошукових систем (SEO), надалі можуть позначатися як «спам». Мова йде про занадто довгі та багатослівні, але при цьому зовсім неінформативні тексти, які створені не для користувача, а для відповідності алгоритмам Google. Компанія занепокоєна тим, що з появою генеративних моделей AI проблема з кількістю неякісного контенту може стати ще більш масштабною.

В результаті цього оновлення кількість неоригінального та низькоякісного контенту у Пошуку повинна зменшитись приблизно на 40%. Водночас Google планує спрямувати більше трафіку на вебсторінки з корисним та якісним контентом.

За інформацією Google, це оновлення буде складнішим за звичайні основні оновлення. Фахівці будуть вносити зміни до кількох ключових систем. Впоратись з цією задачею вони планують приблизно за один місяць.

«Основні системи рейтингу буде покращено задля відтворення більш корисних результатів пошуку. Нами використовуватимуться різноманітні інноваційні сигнали та підходи. Також буде створено нову сторінку поширених запитань з поясненнями щодо цих змін».

Більша ніж раніше кількість контенту буде класифікована як «спам». Google оновив ​​політику щодо зловживань вмістом. Це дозволяє компанії вживати заходи щодо більшої кількості вмісту «з незначною цінністю або взагалі без неї — наприклад, як сторінки, які начебто мають відповіді на популярні пошукові запити, але не надають корисного вмісту».

«Ми посилили нашу політику задля боротьби з вебсайтами, які публікують контент виключно для просування в результатах пошуку. При цьому неважливо, ким був створений цей контент – людиною чи автоматизованими системами».

Зміни Google також будуть стосуватись сайтів, які створюють корисний та оригінальний контент, але розміщують також і «партнерські» матеріали низької якості. Така практика буде вважатися спамом, а з 5 травня почнуть діяти заходи, які спонукатимуть сайти вносити зміни.

«Ми будемо приділяти увагу тому, чи відповідає контент основному змісту сайту. Наприклад, якщо на перевіреному освітньому вебсайті буде опублікована «партнерська» стаття про позики до зарплатні, це може вводити в оману користувачів, тому що вони мають зовсім інші очікування стосовно вмісту сайту».

Домени, «які придбано та перепрофільовано з метою підвищення рейтингу низькоякісного вмісту в результатах пошуку», також будуть вважатися спамом.

Джерело: 9to5google

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі