Дослідники з німецького Лейпцизького університету, Веймарського університету Bauhaus та Центру масштабованої аналітики даних і штучного інтелекту проаналізували 7 392 запитів на огляди продуктів у Google, Bing та DuckDuckGo та дійшли висновку, що якість результатів у пошукових сервісах погіршилася.
На думку експертів, низькоякісного контенту набагато більше аніж матеріалів з дійсно корисною інформацією. Під час дослідження було встановлено, що значна кількість результатів пошуку, пов’язаних з товаром, є «відвертим SEO-спамом з оглядами товарів».
Аналіз показав, що спам-сайти стали дуже поширеними й часто з’являються на вершині рейтингу Google у «постійній боротьбі» між ними та пошуковою системою. Дослідники стверджують, що «пошукові системи, здається, програють гру в кішки-мишки з SEO-спамом».
SEO — це постійна битва, і ми бачимо повторювані патерни спаму з оглядами, який то з’являється у видачі, то зникає з неї, оскільки пошукові системи та SEO-інженери по черзі змінюють свої параметри.
— йдеться у звіті.
За словами представника Google, дослідження не може у повному обсязі служити відображенням загальної якості та корисності пошуку через свій занадто вузький фокус, який було сконцентровано лише на аналізі запитів щодо пошуку товарів.
Джерело: Mashable
Слідкуйте за нами