Site icon SEO Ukraine

Google розповів про алгоритми оцінки якості контенту

Google розповів про алгоритми оцінки якості контенту

Google періодично оновлює свої алгоритми та заявляє про боротьбу з неякісним контентом. Елізабет Такер (директор з управління продуктами Google) розповіла в подкасті «Search Off The Record», яким чином це може впливати на результати пошуку.

Google користується наступними методами оцінки якості пошуку:

  1. Опитування користувачів;
  2. Оцінки експертів;
  3. Аналіз поведінки користувачів під час пошуку.

Такер пояснила, що Google часто залучає спеціальних оцінювачів для перевірки результатів пошуку за різними запитами. Вони оцінюють, наскільки результати відповідають темі і є корисними. Крім цього, Google аналізує, як користувачі поводять себе під час пошуку, щоб зрозуміти, чи знайшли вони потрібну інформацію.

Чим краще стає якість результатів пошуку, тим складніші задачі доводиться обробляти пошуковій системі. Користувачі починають шукати більш специфічні речі. Це є приводом для Google постійно працювати над покращенням своїх алгоритмів.

Такер впевнена, що не всі важливі речі піддаються кількісним вимірам. Та й не всі з тих речей, які можна виміряти, є важливими. Тому Google використовує комплексний підхід, який враховує ще й думки живих людей.

Що важливо знати власникам сайтів і SEO-спеціалістам?

Основна порада: ставте потреби користувачів на перше місце. Це допоможе вам завжди відповідати вимогам Google щодо покращення якості пошуку.

Подкаст з Елізабет Такер можна прослухати на YouTube-каналі Google Search Central.

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статті
Exit mobile version