Google розпочав застосовувати санкції проти сайтів за «зловживання репутацією». Site Reputation Abuse стало частиною нової політики, оголошеної у березні. Основна мета полягає в боротьбі зі спамом і покращенні якості контенту на авторитетних ресурсах для забезпечення об’єктивного ранжування в пошукових системах.
Згідно з повідомленням Seroundtable, з 5 травня цей оновлений підхід почав діяти. Відзначається, що від цієї політики постраждали такі авторитетні західні видання, як CNN, USA Today, LA Times, Fortune, Daily Mail, Outlook India, TimesUnion, PostandCourier і SFGATE. Google застосував до них ручні санкції.
Денні Салліван з Google повідомив, що наразі застосовуються лише ручні заходи щодо авторитетних сайтів, які «зловживають репутацією». Алгоритмічна складова ще не активована.
Вебмайстри також підтвердили факт застосування ручних санкцій. Один з фахівців відзначив випадок, коли його сайт отримав санкції через розділ, присвячений просуванню брендів. Додавання атрибута nofollow не допомогло уникнути цих заходів впливу від Google.
Експерт з SEO Гленн Гейб зауважив, що сторінки CNN і Fortune, які раніше займали високі позиції за запитом «промокоди Uber», тепер зникли з видачі.
Також з результатів пошуку зникли сторінки з «паразитними» (Parasite SEO) каталогами з сайтів Outlook India, TimesUnion, PostandCourier і SFGATE, які раніше також високо ранжувалися. Авторитетні ресурси, які отримали санкції, вже розпочали видалення розділів з купонами й промокодами.
За інтерпретацією Google, «зловживання репутацією сайту» полягає в публікації сторонніх сторінок на сайті без контролю чи участі його власника. Ці дії спрямовані на маніпуляцію позиціями в результатах пошуку та використання факторів ранжування в особистих інтересах.
Google рекомендує сайтам, на яких виявлено порушення, виключити сторонній контент з індексування Google Пошуку.
Джерело: Seroundtable
Слідкуйте за нами