Статьи

ЯК ПРАВИЛЬНО ВПИСАТИ КЛЮЧОВІ СЛОВА В ТЕКСТ

В цій статті з фахівцями Seobanda ми розглянемо основні принципи зтосовно правильного розподілення ключових запитів у тексті статті, щоб ваш контент ранжувався найкращім чином.

Які ключові слова є в копірайтингу

Ключові слова — це слова і фрази, які користувачі вводять в Google або Bing, коли шукають потрібну інформацію. Відразу після відправки запиту пошукові системи аналізують його і вибирають найбільш підходящі сторінки. Щоб підвищити шанси відвідувань сайту в ТОП випуску, під час написання тексту використовуються однакові клавіатури. Але для цього недостатньо ввести їх. Пошукові системи оцінюють не тільки наявність запитів, але і правильність введення, відповідність темі тексту і його користь для людей. Якщо користувачі не дочитали статтю до кінця або відсоток ключових слів у ній вище норми, система вважає це марним спамом і, можливо, навіть накладає на сайт санкції. Тобто першочергове завдання копірайтера – максимально гармонійно і в необхідній кількості вписати запити в текст.

Ключові принципи оптимізації документів за ключовими словами Розглянемо 4 основних правила роботи з SEO-текстами: Перш за все, всі статті пишуться для людей. Тому їх потрібно робити цікавими та легкими для читання. Уникайте занадто довгих речень і складних термінів. Використовуйте списки, підзаголовки та інші прийоми обробки тексту. Не розбавляйте продукт «водою». Доповнювати непотрібні речення лише для того, щоб вставити в них більше ключових слів, не дуже гарна ідея. Збільшити обсяг тексту можливо виключно за рахунок корисної інформації, прикладів і важливих фактів по темі. Запити повинні бути розміщені рівномірно. Найбільшу частоту необхідно вказати в першому та останньому абзаці. Короткі клавіатури можна використовувати в заголовках і підзаголовках, довгі — вставляти в речення по всій статті. Не можна розташовувати їх поруч, щоб уникнути повторів і тавтологій. Наприклад, не пишіть так:

Крім того, вам не потрібно вставляти однакові ключові слова в наступні речення. Щоб люди не спотикалися об невдалі словесні конструкції, використовуйте ключові слова тільки в їх натуральному вигляді. Наприклад, складну для сприйняття фразу, яка суперечить правилам російської мови: «Телевізор купити в Києві» слід замінити на більш читабельну: «Купити телевізор в Києві». Деякі копірайтери вдаються до хитрощів, і намагаються таким чином замаскувати «криві» клавіатури: Так запити в текст не вставиш — фраза все одно ріже очі. Як писати текст за ключовими словами — на замітку початківцям Визначення ключових слів і основні правила їх розміщення в тексті ми описали вище. Але є кілька питань, які найчастіше хвилюють новачків. І на закінчення хочемо дати на них розгорнуті відповіді: чи потрібно виділяти ключові слова в написаному тексті? Ні, це буде виглядати неприродно і некрасиво. Курсивом в основному виділяються цитати, а жирним — найважливіші за змістом фрази. У процесі написання тексту ви можете підбирати ключі за кольором, контролювати їх використання та полегшувати перевірку. А при публікації на сайті — видаляти такі позначки. Чи потрібно використовувати в статті всі ключові слова з ТЗ? Якщо всі вони підходять за змістом, і по кожному з них можна шукати цю статтю, то так. Після консультації з клієнтом спробуйте згрупувати його. Наприклад, набір коротких манекенів без втрати сенсу можна легко трансформувати в одну фразу. Як найбільш гармонійно вставити в текст ключові слова? Ідеальною з точки зору SEO-просування є стаття, запити в якій практично непомітні користувачам при читанні. Щоб написати такий текст, використовуйте всі 3 типи входження запиту: Точний (прямий). Якщо ключові слова природні, ви можете вставити їх у текст без змін. Наприклад, фразу «Купити сонячну електростанцію в Україні» можна написати в тому ж вигляді, а ось «чоловічі сонцезахисні точки Москва» вже вимагає змін, і в прямому записі це буде виглядати безглуздо. Неточно. Нерозумні конструкції можна змінити, нахиляючи слова та міняючи їх місцями. Наприклад, «Надання на замовлення Україна» перетворити на «Замовлення доставки по Україні». Розбавлений. Між основними ключовими словами можна вставляти додаткові, підходящі за значенням. Наприклад, замість «Перетворіть кухонний гарнітур» напишіть «Перетворіть стильний кухонний гарнітур». Сподіваємося, ці поради допоможуть вам зрозуміти, як правильно вставляти ключові слова в статті. P.S. На курсі «SEO копіювання професії» ви навчитеся писати не тільки тексти, оптимізовані під запити, але й інший тип контенту. З перших уроків ви зможете застосовувати на практиці отримані знання та працювати з реальними клієнтами. Реєструйтеся за посиланням і з промокодом «Текст-03» на вас чекатиме додатковий бонус.

Слідкуйте за нами Telegram

5 2 votes
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі