Найбільше конкурентів можна зустріти на ринку нерухомості. Компанії важко отримують лояльність нових клієнтів, тому використовують різні способи для підвищення рейтингу і збільшення числа продажів. Основними методами є використання методів СЕО та інтернет-маркетингу. Вони дозволяють ефективно досягати поставленої мети в комерційній галузі. Велику частину клієнтів компанії, що займаються продажем нерухомості, отримують саме через інтернет, тому вивчення інформації щодо просування сайту є дуже важливим. У цьому допоможе студія Інфоюніон.
З чого починається SЕО-просування
Початок просування інтернет-порталу з нерухомістю складається з декількох етапів, які включають:
- проведення аудиту сайту;
- аналіз конкурентоспроможності;
- вивчення семантичного ядра;
- внутрішню оптимізацію;
- поліпшення юзабіліті;
- наповнення сторінок корисним контентом.
Не обов’язково використовувати тільки класичні способи для просування. У сфері нерухомості підійде розміщення інформації в блозі. Бізнес стає більш авторитетним, користувачі зможуть знайти відповіді на питання, що зустрічаються найбільш часто. Також ви можете використовувати низькочастотні запити, включаючи їх в свої тексти.
Одним з найбільш простих способів підвищення популярності сайту є використання статейного маркетингу. Ви можете публікувати статті з посиланням на власний ресурс на сторонніх майданчиках. Зацікавлені клієнти зможуть легко перейти на вашу сторінку, прочитавши цікавий контент.
Не варто забувати про регулярне оновлення контенту на сторінках порталу. Для написання нових статей досить звернутися на біржу фрілансерів або в компанію, яка надає послуги копірайтингу. Якщо немає можливості написати нові тексти, досить додати в уже наявні статті нові факти. Так користувачі зможуть заново перечитати забуту інформацію, яка вже оновлена.
У сфері нерухомості одна з головних ролей відводиться репутації бренду. Якщо забудовники та ріелтори мають погані відгуки, клієнти з величезною ймовірністю відмовляться від співпраці. Тому потрібно намагатися отримувати тільки позитивні коментарі про свою роботу. На жаль люди зазвичай пишуть тільки негативні відгуки, тому не соромтесь просити клієнта дати вам позитивні рекомендації.
Следите за нами