За останній рік (з липня 2022 року по липень 2023 року) обсяг офіційної реклами у російському сегменті Telegram склав €40-50 млн. Про це свідчать дані MGCom.
Інші учасники ринку вважать, що обсяг рекламних грошей у Telegram Ads у 2023 році дорівнював €40-60 млн. За прогнозом SA Media, цього року платформа збере €50-60 млн.
Дефіцит рекламного простору у рунеті спонукає рекламодавців віддавати перевагу Telegram. Раніше Telegram був не дуже привабливим для рекламодавців через відсутність методів відстеження ефективності реклами. Наприкінці серпня Telegram надав можливість додавати скорочені посилання та UTM-мітки у рекламний креатив. Відтепер також можна використовувати трекінг-посилання, які допомагають відстежувати ефективність рекламних кампаній.
Вважається, що до кінця 2024 року рекламодавці зможуть у три рази збільшити рекламний виторг Telegram Ads.
За думкою МТС, угода з месенджером про продаж реклами дозволить компанії за один рік досягнути росту доходу від рекламного бізнесу у 2,5-3,5 раза. Magnetto.pro інформує про те, що бюджети на Telegram Ads щоквартально зростають на десятки відсотків. У агенції кажуть, що наразі їм складно спрогнозувати, до яких цифр зросте виторг у 2024 році. SA Media очікує зросту грошового обороту компанії у рамках Telegram Ads до 5 млрд рублів у 2024 році.
Слідкуйте за нами