Офіційні рекламні партнери Telegram очікують трикратного зросту виторгу
MOBILE Новини

Офіційні рекламні партнери Telegram очікують трикратного зросту виторгу

За останній рік (з липня 2022 року по липень 2023 року) обсяг офіційної реклами у російському сегменті Telegram склав €40-50 млн. Про це свідчать дані MGCom.

Інші учасники ринку вважать, що обсяг рекламних грошей у Telegram Ads у 2023 році дорівнював €40-60 млн. За прогнозом SA Media, цього року платформа збере €50-60 млн.

Дефіцит рекламного простору у рунеті спонукає рекламодавців віддавати перевагу Telegram. Раніше Telegram був не дуже привабливим для рекламодавців через відсутність методів відстеження ефективності реклами. Наприкінці серпня Telegram надав можливість додавати скорочені посилання та UTM-мітки у рекламний креатив. Відтепер також можна використовувати трекінг-посилання, які допомагають відстежувати ефективність рекламних кампаній.

Вважається, що до кінця 2024 року рекламодавці зможуть у три рази збільшити  рекламний виторг Telegram Ads.

За думкою МТС, угода з месенджером про продаж реклами дозволить компанії за один рік досягнути росту доходу від рекламного бізнесу у 2,5-3,5 раза. Magnetto.pro інформує про те, що бюджети на Telegram Ads щоквартально зростають на десятки відсотків. У агенції кажуть, що наразі їм складно спрогнозувати, до яких цифр зросте виторг у 2024 році. SA Media очікує зросту грошового обороту компанії у рамках Telegram Ads до 5 млрд рублів у 2024 році.

Слідкуйте за нами Telegram

0 0 votes
Рейтинг статті
Підписатися
На
guest
0 Коментарі
Старі
Нові Популярні
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі