В Google Ads зміниться дизайн рекламного кабінету
GOOGLE PPC Новини Сервіси / Інструменти

В Google Ads зміниться дизайн рекламного кабінету

Команда Google Ads розповіла про зміни, які незабаром з’являться в дизайні та функціоналі рекламного кабінету.

Всі звичні функції кабінету залишаться без змін, але є 3 важливих оновлення, яким треба приділити увагу.

1. Нове навігаційне меню.

Користувачам буде запропоновано одне меню замість трьох. Це меню буде організовано набагато краще попередніх. Тепер можна буде швидко отримати доступ до всіх інструментів і функцій Google Ads. Нова навігація більш послідовна та передбачувана — елементи не змінюють свої позиції та не зникають.

За допомогою нової кнопки «Створити», яка представлена у вигляді значка «плюс», можна створювати компанії та групи рекламних оголошень

2. Нові категорії та перегрупування

Деякі пов’язані між собою категорії було згруповано. Це дозволяє швидко знаходити необхідні функції та інструменти. Також з’явились 2 нові категорії з найважливішими інструментами для успішного запуску компанії:

  • Мета – ця категорія меню поєднує інструменти постановки мети та вимірювання конверсії.
  • Аудиторія, ключові слова та контент. У цьому розділі розташовані інструменти для визначення цільової аудиторії та інструменти для досягнення та контролю охоплення релевантної аудиторії.

Важливо: ніяких змін в роботі інструментів та функцій відбуватися не буде. Зміниться тільки розташування елементів.

Також трохи зміниться групування інструментів у наступних категоріях:

  1. Кампанія;
  2. Ресурси;
  3. Інструменти;
  4. Ідеї та звіти.

Більш інформації стосовно цих змін можна знайти у Довідці для однорівневого навігаційного експерименту або дворівневого навігаційного експерименту.

3. Оновлений інтерфейс

Зміни у навігації сприятимуть і змінам в інтерфейсі. Відтепер в інтерфейсі буде більше вільного простору і менше відвабливих елементів. Завдяки фірмовому шрифту Google Sans та збільшеному розміру букв користуватися навігаційним меню буде набагато комфортніше. Краще зорієнтуватися у користувацькому інтерфейсі допоможуть нові значки з синім підсвічуванням.

Деякі користувачі вже мали змогу протестувати нову навігацію, тому що їх було додано до експериментальної групи. Розробники просять користувачів, що беруть участь в експерименті, залишити відгук о роботі нового функціоналу. Зворотний зв’язок допоможе розробникам прийняти рішення щодо того, чи слід поширювати оновлений інтерфейс на більшу кількість користувачів.

Зараз користувачі у будь-який час мають змогу повернутися до попередньої версії інтерфейсу Google Ads.

Слідкуйте за нами Telegram

5 2 votes
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
1 Комментарий
Старі
Нові Популярні
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі
Val92
Val92
1 рік назад

Цікаво