В Google з’явились нові типи рекламних кампаній на базі штучного інтелекту – Demand Gen та Video View. Ці програми здатні спростувати зв’язок між користувачами та стимулювати попит з середини вирви продажів до покупки.
За даними Google, 87% користувачів у прийнятті рішення стосовно покупки орієнтуються на YouTube. Нові рекламні рішення використовують релевантні імерсійні креативи для стимулювання конверсії у необхідний час.
Рекламна кампанія Demand Gen є набором унікальних функцій, які відповідають потребам сучасного соціального маркетингу. Дослідження доводять, що 91% користувачів роблять дію відразу після того, як бачать нові продукти чи бренди на сервісах Google – таких як Discover чи Gmail.
З Demand Gen рекламодавці мають змогу інтегрувати свою відео- та графічну рекламу у найвізуальніші та орієнтовані на розваги канали Google – YouTube, YouTube Shorts, Discover та Gmail, якими щомісяця користується більш ніж 3 млрд людей.
Процес перенесення графічних матеріалів та відео в Google Ads максимально спростовано. За допомогою функції попереднього перегляду можна побачити, як буде виглядати кінцевий результат реклами. Поєднання індивідуальних креативів з новими схожими сегментами на основі списків аудиторії допоможе підвищити релевантність доданих матеріалів.
Стратегія «максимальна кількість кліків» та оптимізація конверсій нададуть можливість створення рекламних кампаній, які спонукають користувачів до очікуваних рекламодавцем дій у потрібний момент.
Тестування нової рекламної можливості відбудеться у серпні. Для участі у тестуванні потрібно зареєструватись.
Video View дозволить брендам отримувати максимум переглядів в In-Stream, In-Feed та YouTube Shorts. Показники тестування свідчать, що кампанії Video View отримують у середньому на 40% більше переглядів у порівнянні з кампаніями In-Stream з можливістю пропуску.
У компанії Samsung Germany була мета залучити потенційну аудиторію покоління Z у період різдвяних свят. Кампанії Video View допомогли Samsung суттєво збільшити кількість переглядів. Охоплення при цьому зросло на 94%. Водночас було знижено CPM та забезпечено високий попит.
З новими рекламними рішеннями Google на базі штучного інтелекту рекламодавці зможуть оцінювати ефективність рекламних кампаній за допомогою досліджень brand lift, search lift та атрибуції на основі даних. Це допоможе у формуванні успішної рекламної стратегії.
Слідкуйте за нами