У Бізнес профіль Google відтепер можна додавати посилання на соціальні мережі.
Для цього у профілі компанії треба натиснути «Змінити профіль», перейти до вкладки «Контактні дані» та обрати «Профіль у соціальних мережах». Ліворуч відобразиться перелік соціальних мереж, з яких треба обрати необхідну. Праворуч буде поле для додавання посилання на сторінку. Після збереження інформації з’явиться вікно з посиланнями «На розгляді». Модерація зазвичай займає не більше 1 хвилин.
Посилання можна додати на одну з наступних соціальних мереж:
- Facebook;
- Instagram;
- LinkedIn;
- Pinterest;
- TikTok;
- X;
- YouTube.
На жаль Google ще не запровадив статистику щодо переходів з картки компанії до її сторінки у соціальній мережі.
На одну соціальну мережу можна додати тільки одне посилання.
Деякі компанії, філіали яких розташовані у різних містах, володіють декількома акаунтами в соціальних мережах. Це дозволяє розподілити аудиторію за територіальними ознаками. Такі користувачі можуть закріпити індивідуальне посилання на сторінку у соцмережі для кожної точки продажу.
Заповнений профіль компанії є важливим фактором при ранжуванні картки у Google. Якщо картка компанії повністю заповнена та інформація, яка у ній приведена, збігається з інформацією в інших джерелах, це викликає довіру пошукової системи до бренду. Таким чином компанія може зайняти вищу позицію у локальному пошуку.
Слідкуйте за нами