Google запровадив можливість додавати посилання на соціальні мережі у профіль компанії.
GOOGLE Новини Статьи

Google запровадив можливість додавати посилання на соціальні мережі у профіль компанії.

У Бізнес профіль Google відтепер можна додавати посилання на соціальні мережі.

Для цього у профілі компанії треба натиснути «Змінити профіль», перейти до вкладки «Контактні дані» та обрати «Профіль у соціальних мережах». Ліворуч відобразиться перелік соціальних мереж, з яких треба обрати необхідну. Праворуч буде поле для додавання посилання на сторінку. Після збереження інформації з’явиться вікно з посиланнями «На розгляді». Модерація зазвичай займає не більше 1 хвилин.

Посилання можна додати на одну з наступних соціальних мереж:

  • Facebook; 
  • Instagram; 
  • LinkedIn; 
  • Pinterest;
  • TikTok; 
  • X;
  • YouTube.

На жаль Google ще не запровадив статистику щодо переходів з картки компанії до її сторінки у соціальній мережі.

На одну соціальну мережу можна додати тільки одне посилання.

Деякі компанії, філіали яких розташовані у різних містах, володіють декількома акаунтами в соціальних мережах. Це дозволяє розподілити аудиторію за територіальними ознаками. Такі користувачі можуть закріпити індивідуальне посилання на сторінку у соцмережі для кожної точки продажу.

Заповнений профіль компанії є важливим фактором при ранжуванні картки у Google. Якщо картка компанії повністю заповнена та інформація, яка у ній приведена, збігається з інформацією в інших джерелах, це викликає довіру пошукової системи до бренду. Таким чином компанія може зайняти вищу позицію у локальному пошуку.

Слідкуйте за нами Telegram

5 1 vote
Рейтинг статьи
Підписатися
На
guest
0 комментариев
Міжтекстові відгуки
Переглянути всі коментарі