Денні Салліван з компанії Google пояснив, що санкції за «зловживання репутацією сайту» (Site Reputation Abuse) не мають відношення до розміщення гіперпосилань. Нова стратегія пов’язана з контентом, тому використання атрибутів nofollow для посилань на сайтах, що постраждали від такого зловживання, не приведе до бажаного результату.
У повідомленні, опублікованому в соціальній мережі X, Денні Салліван підкреслив, що основна проблема полягає не в самому розміщенні гіперпосилань, а в контенті, який завдає шкоди репутації сайту.
Він також зауважив, що надмірне споживання посиланнями пов’язано з іншою політикою Google, і саме в таких випадках доцільно закривати посилання або використовувати атрибути nofollow, sponsored і інші.
Минулого тижня пошукова система почала застосовувати ручні санкції до ресурсів в рамках нової політики боротьби зі спамом у результатах пошуку. Постраждали авторитетні західні видання, які були помічені в «зловживанні репутацією».
У довідці Google є наступна інформація:
Під «зловживанням репутацією сайту» розуміється розміщення на вебресурсі сторонніх сторінок без контролю або участі власника сайту з метою використання факторів ранжування сайту в особистих інтересах. Такий контент містить спонсорські, рекламні, партнерські та інші сторонні сторінки, які не відповідають основному змісту сайту, створюються без контролю або участі його власника, а також не мають цінності для користувачів.
Деякі сайти, що постраждали від «зловживання репутацією», почали додавати атрибут nofollow на свої сторінки. Проте після пояснення Денні Саллівана стало зрозуміло, що ця політика стосується контенту, а не гіперпосилань.
Джерело: Seroundtable
Слідкуйте за нами