У 2023 році Google здійснила 9 підтверджених оновлень у системі ранжування результатів пошуку. Серед них:
- 4 оновлення основного алгоритму
- 3 оновлення системи ранжування відгуків
- Оновлення системи визначення корисності контенту
- Оновлення системи виявлення спаму
У 2022 році Google впровадила всього два оновлення основного ядра, в той час, як у минулому році їх було аж чотири: перше відбулося в березні, друге в — серпні, третє — в жовтні й четверте в листопаді.
Два останні оновлення вражали своєю жорсткістю і тривалістю. Можливо так сталося тому, що вони перетинались з іншими оновленнями алгоритмів Google: жовтневий Core Update відбувався одночасно з антиспам-оновленням, а листопадовий — з третім Reviews Update.
У цьому році Google заявила, що більше не буде анонсувати оновлення системи ранжування відгуків, оскільки вони тепер будуть відбуватися постійно. Таким чином, листопадівське оновлення цієї системи стало останнім, що було оголошено. Важливо відзначити, що воно тривало 29 днів і стало найдовшим серед усіх оновлень Reviews за всю їхню історію.
Єдине оновлення Helpful Content у 2023 році також вважається одним із найсильніших. Воно було спрямоване саме на SEO-контент, створений виключно для підвищення позицій сайту в пошукових результатах.
Під час впровадження цього оновлення SEO-сайти активно скаржилися на втрату позицій і трафіку, тоді як інформаційні сайти, сайти компаній та інтернет-магазини, чиї позиції відображають зміну популярності конкретного пошукового запитання, залишалися відносно стабільними.
У 2023 з боку західних фахівців було зафіксовано численні непідтвердженні оновлення. Це також було підтверджено системами моніторингу SERP. Зокрема, на результати вплинули й активно обговорювалися SEO-спільнотою такі події, як березневий шторм, травневе Google I/O-оновлення, червнева волатильність, липневий штиль та поточне неоголошене оновлення, яке розпочалося 30 листопада і триває досі.
Тож протягом 2023 року видача пошукових результатів Google постійно була досить нестабільною, що пригнічувало оптимізаторів. Багато з них вважають, що відсутність тенденції щодо покращення позицій та стабілізації видачі – це нова норма.
Джерело: Search Engine Roundtable
Слідкуйте за нами