Компанія Semrush провела дослідження стосовно взаємодії користувачів з пошуковою системою Google у регіоні США. Виявилося, що 25,6% запитів з десктопних та 17,3% з мобільних пристроїв залишаються без подальшого переходу за посиланнями. Користувачі отримують необхідну інформацію на свій запит зі швидкої відповіді пошукової системи, яка розташована над основними результатами видачі.
Ключові висновки дослідження
- 45,1% кліків у десктопній видачі приходиться на органічні результати пошуку. 25,6% залишаються без кліків. 9,7% запитів закінчуються переходом на сервіси Google (новини, покупки, зображення та ін.). 1,8% приходиться на рекламу. 17,9% користувачів після появи результатів корегують запит, змінюючи ключові слова.
- На органічні результати у мобільному пошуку приходиться 43,1% кліків, на сервіси Google — 10,3%, на уточнення запитів — 29,3%, на рекламу — 0,02%.
- 45,5% користувачів упродовж 5 секунд вирішують, який пошуковий результат їм слід обрати. 20% витрачають на цю задачу 5-10 секунд. 4% потребують 20–25 секунд для розв’язання цього питання.
- 38,2% запитів з десктопів складаються з 3-4 слів, 31,6% — з 1-2 слів, 3,5% — понад 11 слів.
Дослідження ґрунтується на основі анонімної вибірки, в яку потрапили 20 тис. користувачів США. У рамках дослідження було проаналізовано близько 610 тис. пошукових запитів.
Источник: Search Engine Land
Слежте за нами